Surya Namaskara A

sun salutation

Surya Namaskara A pozdrowienie słońca jest oddaniem szacunku dla boskości obecnej w nas samych. Jest to fundament w jodze ,który przywraca balans w naszym ciele i duchu.

sun salutation 1

 

1 –Samasthiti – Stań prosto, stopy złączone ,klatka piersiowa uniesiona otwarta. Drishti (prosto przed siebie, koniec nosa)

2 -Wdech- Podnieś głowę i unieś ręce do góry. Drishti ( kciuki )

3 -Wydech- Uttanasana wykonując skłon w przód umieść ręce blisko stóp, rozluźnij szyję .Drishti ( koniec nosa)

4 -Wdech-  Wyciągnij prosty kręgosłup do przodu. Drishti (trzecie oko)

sun salutation 2

5 – Wydech – Chaturanga Dandasanan skocz lub wykonaj krok do tyłu , łokcie blisko ciała, utrzymuj ciało wyprostowane i miej aktywne Bandhy .Drishti (koniec nosa)

6- Wdech – Urdhva Mukha Svanasana unieś klatkę piersiową do góry, wyprostuj ręce, zwróć  łopatki ku sobie i nie zamykaj ramion. Drishti (trzecie oko)

7 -Wydech – Adho Mukha Svanasana unieś biodra do góry, wydłuż kręgosłup , rozluźnij głowę, ciężar ciała rozłóż równomiernie na dłonie i stopy, Drishti (pępek)

Pozostań 5 oddechów.

sun salutation 3

8 -Wdech –  Skocz lub wykonaj krok do przodu, stopy blisko dłoni, wydłuż prosty kręgosłup. Drishti ( trzecie oko)

9- Wydech- Uttanasana umieść ręce blisko stóp, rozluźnij szyje. Drishti (koniec nosa)

10 -Wdech- podnieś tulów i unieś ręce do góry. Drishti ( kciuki )

11- Samasthiti – stań prosto, stopy złączone ,klatka piersiowa uniesiona otwarta. Drishti (prosto przed siebie, koniec nosa)

Pozdrowienie słońca wykonuj z szacunkiem i uwagą  skupioną do środka. Słuchaj swojego oddechu aby utrzymać jednolite tempo.

Reklamy